Om man skulle ta och..

.. ge det här med bloggandet en andra chans?

Jag har haft en del för mig sedan sist. Bland annat så har jag och älsklingen flyttat till en större lägenhet som vi har haft fullt upp med att renovera under våren och sommaren. Vilket jävla jobb det har vart! Men nu har vi nästan kommit iordning med allt, phew !

Men vi har också hunnit med två utlandsresor till - Rom och Malta. Två av de bättre resorna jag gjort faktiskt!

Och i höst firar jag att jag äntligen får fast anställning och att jag och min kära karl har varit tillsammans i hela 5 år, ♥ !

Livet kan inte vara mycket bättre!



Happ.. Annars rååå?


Nu sitter jag här och målar naglarna och pimpar dem med små "kristaller", läckööört!




Men nu är det dags att slagga, godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0