Vill ha!


Idag har det städats litegrann. Jag har bl.a rensat garderoben och jösses vad mycket fina kläder jag hitta som jag helt glömt bort och knappt använt. Vilken lycka! Nu känns det som om att jag har en helt ny garderob.

Men jag måste verkligen köpa en byrå, garderoben räcker inte till.. eller så måste jag helt enkelt göra mig av med lite kläder? 

Googlade runt lite och hittade lite annat jag skulle vilja ha:




Lampor, både bords- och taklampor. Ett nytt soffbord, gärna i valnöt så att det matchar tv-bänken. Tavelister att sätta upp i både köket och i sovrummet. En stor rund ryamatta till vardagsrummet. Ljuslycktor, finns väldigt fina på In&Finn. En tavla till vardagsrummet.

Vi flyttade ju från en lägenhet på 26 m2 till en lägenhet på 58 m2 i våras så vi hade ju inte direkt möbler till att fylla ut hela lägenheten. Men nu känns inte lägenheten lika tom och det ekar inte längre ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0