Vad i... !?

Lyckligt ovetandes om vilket snöoväder som väntade mig steg jag imorse upp ur sängen med (nästan) ett leende på läpparna. Som dock inte varade särskillt länge.

Varför ? Jo, utanför fönstret snöade det, och inte lite ! Jag som trodde att våren var på ingång. Tydligen inte. Dagen började med en halvtimmes promenad i snön och jag var allt annat än nöjd (eller särskillt torr) när jag kom fram till jobbet.

Imorgon fyller jag år och då vet jag precis vad jag ska önska mig när jag blåser ut ljusen på min tårta (som jag förhoppningsvis får) jag ska önska mig sol och värme.. och att den kommer illa kvickt !

 ... för jag står inte ut med kyla längre, jag är trött på att frusna fötter och vinterkläder.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0