Vill ha meeer helg !

Midsommaraftonen var kanon! .. bortsett från att det regnade största delen av dagen, att vi glömde jordgubbarna hemma, att tältet som min syster och hennes pojkvän skulle sova i hade möglat sönder, att myggen tyckte om mig liiite för mycket ! .. så var det för jävla mysigt!

Idag åkte jag och älsklingen ut på sjön igen och kollade på Volvo Ocean Race på Kanholmsfjärden. Vi såg inte så mycket därifrån vi ankrade men vi hade det hur skönt som helst i solen och jag fick chans att ta igen lite solbränna :-)


(Jag fick tjänsten jag skrev om i ett tidigare inlägg, så det blir inte mycket ledigt för min del i sommar. Imorgon börjas det, wish me luck!)


Godnatt !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0