Bikini.

Trots pissvädret har jag ännu inte gett upp hoppet om att snart (väldigt snart förhoppningsvis) få användning av min nya söta bikini (New Yorker).

Åh, så jag längtar efter sommar'n.. och skärgår'n!





På torsdag är det min sista dag på jobbet. Jag har blivit erbjuden en annan tjänst på samma företag (som jag tror skulle passa mig perfekt!) MEN vi är fyra som slåss om samma tjänst och bara en utav oss kan få den. Om jag inte får den har jag lovat mig själv att vara ledig resten av sommaren. Det är jag värd! Det har varit en hektisk vinter och vår. Jag hoppas att resten av 2009 kommer bli något lugnare och förhoppningsvis får jag en TILLSVIDAREanställning i höst. Jag är ganska trött på att vara konsult, det är inte längre kul att komma till nya ställen var och varannan månad och ständigt behöva leta nya jobb, komma till nya arbetsplatser och arbetskamrater (som man ändå vet att måste lämna om någon månad eller två). Vill sååå gärna få något fast snart!

Well, vi får se hur det blir :-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0