Stressed!

Just nu hade det passat bra med lite semester från typ... allt!



Jag är stressad över mycket nu och det har tydligt märkts, särskillt denna vecka, både psykiskt och fysiskt. T.ex så har jag varit (ovanligt) klantig, allmänt okoncentrerad, haft svåra sömnproblem och en fruktansvärd (!) huvudvärk.

Det finns så mycket jag vill hinna med men det finns varken tid eller ork för något annat än jobb och tråkiga vardagssysslor. Hello fritid?

Men i helgen bestämde jag mig för att BARA ta´t lungt och BARA ha kul. Så, fredagskvällen spenderade jag tillsammans med min kära syster, vi var på en liten shoppingrunda och efter det middag på Café la Rose, übermys! (börjar bli en fredagstradition för oss med shopping och middag). Lördagen började med ytterligare en shoppingrunda, därefter middag hos pojkvännens föräldrar, och strax efter bar det av till Ambassadeur med tjejorna och där dansades det natten lång och jag verkligen shaked my stress away..

.. trodde jag! Nu sitter jag lik förbannat här med ångest över att lägenheten ser ut som en krigszon och över att det är måndag imorgon.

HA! Är det inte för härligt?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0