Perfumes!

Inte för att jag behöver några fler parfymer men Paris Hiltons Heiress doftar bara fööör ljuvligt!
Såhär luktar jag (när jag inte luktar svett och annan obehaglig kroppsodör, haha!) :

Burberry, Brit Sheer - I love! Är utan tvekan min favoritparfym, någonsin! Den används dagligen, både till vardags och fest.

Gucci, Envy Me - Denna har varit en favorit sedan länge. Fräsch doft av "pion, jasmin, rosépeppar, granatäpple, ananas, mysk", som dock inte varar särskillt länge (inte på mig iallafall), men är ändå enligt mig en tiopoängare.

Sarah J. Parker, Lovely - Använder jag väldigt sällan, det har blivit min reserv- och jag-ska-bara-in-till-stan-en-sväng-så-jag-behöver-inte-bry-mig-om-hur-jag-luktar  -parfym. Inte för att det är något fel på den, för gott doftar den.



Andra favoriter, som jag dock inte har (än), är bl.a: Dior Miss Dior Chérie ,Viktor & Rolf Flowerbomb och Versace Brigth Crystal. Favoritkillparfymen är lätt Armani Code (som min pojkvän förstås har, hihi).


Kommentarer
Postat av: susan & tyra

Hejhej!



Gillar du att läsa bloggar får du gärna följa våran blogg. Jag kan nästan garantera ett leende innan du lämnar bloggen (: men vem vet ? <3

2009-02-09 @ 19:57:11
URL: http://tyrassusans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0