Fredag imorgon.

.. IGEN? Härligt! Den här arbetsveckan gick för ovanlighetens skull snabbt.. och hyffsat smärtfritt. Jag har inga planer alls för helgen, jag tänker bara ta den som den kommer. Lite shopping ska jag iallafall se till att orka med (är lite småsjuk).

Jag ska alldeles strax slänga iväg en beställning på inget annat än en överfallsspray (www.bodyguard.se), vilket jag (och alla andra tjejer som inte har någon) borde gjort för länge sen. Jag har haft en tidigare men den har jag tappat och JÖSSES vilken skillnad det är utan den i fickan, jag känner mig verkligen H E L T försvarslös (vilket jag förmodligen är, klen som jag är)! Alldeles för många kvällar och nätter har jag varit rädd när jag varit ute och på väg hem - jag lyckas nämligen alltid stöta på obehagligt folk, men med en spray i fickan känner iallafall jag mig mycket, mycket tryggare.



Nog om det, nu ska jag avnjuta en kopp varm choklad och kolla på "Dolt under ytan" som går på 3:an, om den är värd att se? Har iallafall för mig att den är ganska läskig.


Püsshej så länge!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0