Söndag.

Jaha, det var den helgen... som, liksom alla andra helger, gick alldeles för fort.

Jag tycker egentligen att alla hjärtans dag är en ganska överskattad dag och det är väl ingen dag jag och min pojkvän brukar fira mer än någon annan dag.. vi firar vår kärlek varje dag (haha! nu överdrev jag, men nääästan). Men eftersom att alla hjärtans dag inföll en lördag iår så tog jag mig tid till att uppvakta min käraste lite extra - med frukost på sängen (hjärtformade pannkakor) och ett kärleksbrev och han blev så glad så! Sedan begav vi oss till en sjö i närheten och åkte skridskor tillsammans och till middag gjorde min älskling min favoriträtt - hans egna enchiladas, sååå godast!

Det blev en mysig dag :)







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0