Phew..

.. jag har precis tagit itu med ett meterhögt (överdriver bara nästan) diskberg!
- som jag förövrigt hade sluppit om bara den där sketna hantverkaren hade kommit och kopplat in diskmaskinen idag precis som det var bestämt!

Och nu sitter jag bara här och försöker komma på något sött att ge min älskling i alla hjärtans dag present + något att ge honom på hans födelsedag som är veckan efter. Men det är svårt, jättesvårt faktiskt. Vi har ju varit tillsammans ganska länge nu och jag har helt slut på ideér. Jag gillar att ge bort personliga presenter, jag är inte den som springer på stan i sista stund och köper något bara för att utan jag vill att det ska finnas en tanke bakom det jag ger bort.

Annars tycker jag att en upplevelse är kul att ge bort (från t.ex liveit, boxexperience eller smartbox) Jag har både gett och fått många upplevelsepresenter och jag gav t.ex min pojkvän en box med en "flyglektion" i en stridsflygssimulator från liveit.se i julklapp (han vill bli pilot) och det uppsakattades verkligen.

Nä, vi får se vad det blir. Jag återkommer om jag kommer på några bra förslag på alla hjärtans dag presenter. Tjingeling så länge!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0